Touchpoint Logo dark grey

Интервю с Виктория Маврова

Интервю с интервюиращата. Създателят на новото дигитално „НИЕ“ в TouchPoint. Момичето, което внесе нов почерк в дигиталните ни рекламни послания. Експертът, който издига не само рекламата в компанията ни на по-високо ниво, но и който ще управлява успешно всеки маркетингов проект за нашите клиенти. Тя е едно слънце, което грее с усмивка в офиса, докато амбициозно си поставя все по-високи цели в сферата на дигиталния маркетинг и стъпка по стъпка, като един типичен Козирог, ги постига. Това е Виктория Маврова – Мениджър Дигитален Маркетинг и Реклама в TouchPoint.

Представи се с няколко думи.

Здравейте! Казвам се Виктория Маврова и съм на 24 години от Бургас. Завърших Английската гимназия в родния ми град, а след това бакалавър Графичен дизайн в НБУ София. Реших да продължа образованието си и записах магистратура Digital Marketing & Social Media в University of Sheffield. Креативният дизайн и визуалната комуникация винаги са ме привличали и съм щастлива, че хобито ми малко по малко успя да се превърне в работа!
 
Преди 5 години, когато се преместих да живея в София, създадох мое лично онлайн пространство, в което започнах да споделям travel guides, градски места, които ме вдъхновяват, съвети и трендове, погледнати през моя поглед – това е блога ми InspoCorner. С течение на времето започнах доста активно да го поддържам, да пиша статии и да ги споделям в социалните мрежи. По този начин се породи интересът ми към Дигиталния маркетинг и това как да развиеш даден бранд в онлайн пространството. Вече 4 години умело се опитвам да балансирам между маркетингови стратегии и създаване на креативно съдържание.
 

Като малка исках да стана…

Какво ли не! Посещавах уроци по пиано, спортни танци, плуване, но най-любимо ми беше рисуването. Може би това беше причината да се втурна към графичния дизайн и арт сферата.

А сега съм…

Маркетинг нинджа, която с всеки изминал ден научава все повече и повече за света на рекламата.

Според теб какво е бъдещето на социалните медии и как ще се развива дигиталният маркетинг в България?

До преди няколко години дигиталният маркетинг беше нов и непознат подход, но днес е неизменна част от рекламната стратегия на почти всеки бранд. Много фирми в България вече преобразиха своите бизнес модели и правят сериозни стъпки в онлайн простраството – ръст на онлайн продажби, по-силен brand awareness (разпознаваемост на бранда) и “по-личен” контакт с потребителите. Според мен тази тенденция ще се развива, но за успешни резултати трябва време, упоритост, креативност и последователност.

Кое е най-голямото предизвикателство в работата ти в момента в Тъчпойнт?

Изключително благодарна съм, че попаднах в страхотния екип на Тъчпойнт! Освен с креативност, в момента всекидневно се сблъсквам и с интересни предизвикателства. Развивам професионални умения, свързани с Google реклами, изготвяне на бюджети и анализи – важна част от дигиталния маркетинг.

Какво обичаш да правиш в свободното си време?

Обожавам да пътувам и всеки път, когато имам възможност планирам подобно “бягство” с любимите ми хора! Преоткривам нови местенца и създавам прекрасни моменти, които запечатвам с фотоапарата ми! А когато съм в родния Бургас прекарвам време със семейството ми и се любувам на разходки край морето с кучето ми Ромео, порода басет!
С какво да Ви помогнем?

споделете вашата идея и ние ще се свържем с вас

    Открий ни в София!във Варна!в Лондон!

    бул. Черни връх 57, Energy Tower,
    етаж 7, 1407, гр. София

    ул. Дружба 24, офис 4
    9000 гр. Варна

    Flat 12, Woodland court, 12 Penn hill avenue, Poole, BH14 9LZ