Touchpoint Logo dark grey

Интервю с Виктория Маврова

Интервю с интервюиращата. Създателят на новото дигитално „НИЕ“ в TouchPoint. Момичето, което внесе нов почерк в дигиталните ни рекламни послания. Експертът, който издига не само рекламата в компанията ни на по-високо ниво, но и който ще управлява успешно всеки маркетингов проект за нашите клиенти. Тя е едно слънце, което грее с усмивка в офиса, докато амбициозно си поставя все по-високи цели в сферата на дигиталния маркетинг и стъпка по стъпка, като един типичен Козирог, ги постига. Това е Виктория Маврова – Мениджър Дигитален Маркетинг и Реклама в TouchPoint.

Представи се с няколко думи.

Здравейте! Казвам се Виктория Маврова и съм на 24 години от Бургас. Завърших Английската гимназия в родния ми град, а след това бакалавър Графичен дизайн в НБУ София. Реших да продължа образованието си и записах магистратура Digital Marketing & Social Media в University of Sheffield. Креативният дизайн и визуалната комуникация винаги са ме привличали и съм щастлива, че хобито ми малко по малко успя да се превърне в работа!
 
Преди 5 години, когато се преместих да живея в София, създадох мое лично онлайн пространство, в което започнах да споделям travel guides, градски места, които ме вдъхновяват, съвети и трендове, погледнати през моя поглед – това е блога ми InspoCorner. С течение на времето започнах доста активно да го поддържам, да пиша статии и да ги споделям в социалните мрежи. По този начин се породи интересът ми към Дигиталния маркетинг и това как да развиеш даден бранд в онлайн пространството. Вече 4 години умело се опитвам да балансирам между маркетингови стратегии и създаване на креативно съдържание.
 

Като малка исках да стана…

Какво ли не! Посещавах уроци по пиано, спортни танци, плуване, но най-любимо ми беше рисуването. Може би това беше причината да се втурна към графичния дизайн и арт сферата.

А сега съм…

Маркетинг нинджа, която с всеки изминал ден научава все повече и повече за света на рекламата.

Според теб какво е бъдещето на социалните медии и как ще се развива дигиталният маркетинг в България?

До преди няколко години дигиталният маркетинг беше нов и непознат подход, но днес е неизменна част от рекламната стратегия на почти всеки бранд. Много фирми в България вече преобразиха своите бизнес модели и правят сериозни стъпки в онлайн простраството – ръст на онлайн продажби, по-силен brand awareness (разпознаваемост на бранда) и “по-личен” контакт с потребителите. Според мен тази тенденция ще се развива, но за успешни резултати трябва време, упоритост, креативност и последователност.

Кое е най-голямото предизвикателство в работата ти в момента в Тъчпойнт?

Изключително благодарна съм, че попаднах в страхотния екип на Тъчпойнт! Освен с креативност, в момента всекидневно се сблъсквам и с интересни предизвикателства. Развивам професионални умения, свързани с Google реклами, изготвяне на бюджети и анализи – важна част от дигиталния маркетинг.

Какво обичаш да правиш в свободното си време?

Обожавам да пътувам и всеки път, когато имам възможност планирам подобно “бягство” с любимите ми хора! Преоткривам нови местенца и създавам прекрасни моменти, които запечатвам с фотоапарата ми! А когато съм в родния Бургас прекарвам време със семейството ми и се любувам на разходки край морето с кучето ми Ромео, порода басет!
С какво да Ви помогнем?

споделете вашата идея и ние ще се свържем с вас

    Открий ни в София!във Варна!в Лондон!

    бул. Черни връх 57, Energy Tower,
    етаж 7, 1407, гр. София

    ул. Прилеп 173, Бизнес център BeeGarden,
    офис 20, 9000, гр. Варна

    Flat 12, Woodland court, 12 Penn hill avenue, Poole, BH14 9LZ