- При подозрение за нарушаването на Google Ads правилата
- При подозрение за физически или финансови вреди на потребителите
- При подозрение за опит да се заобиколи процеса за потвърждаване
- Неясно определяне на самоличността или рекламното поведение
Прозрачност и разкриване на информация
Ще се изискват потвърждения както при потвърждаването на самоличността, така и на бизнес активностите. Рекламодателите ще е необходимо да изпратят юридически регистрирано име на бизнеса или собственото си име. В допълнение към това ще е небходимо да се предоставят и документите за потвърждение на програмата. По този начин Google ще показва,както името, така и местоположението на рекламодателя, като дава информация за рекламата.
Тъй като Google се стреми за постигане на прозрачност ще направи информацията в за профилите Ви в Google Ads и рекламните кампании обществено достъпни.
Подобрения, свързани с практическата работа на потребителите
Рекламодателите освен да стартират потвържденията си, ще могат и да следят напредъка си. Всичко това ще е съпроводено с нов интерфейс в раздела за настройки за “ Таксуване и плащания” в Google Ads. Получаването му ще става посредством подкани и известия в продукта.
Новите промени няма да засегнат обхвата или изискванията на други програми за потвърждаване. Важно да се отбележи отново, че Google ще започнат да ги въвеждат от 31 март 2022 г. и постепенно ще бъде увеличаван обхвата им.
Източник: https://support.google.com/