Touchpoint Logo dark grey

Google Ads обяви пускането на нова страница за "Експерименти", която ще улеснява тестването на промените в кампаниите

Google Ads пуска актуализирана страница за “Експерименти”. В новите страници “Експерименти” рекламодателите вече не трябва да създават отделна чернова на кампания и промените се синхронизират автоматично с експеримента. 


Какво са “Експерименти”


Google Ads предлага провеждането на експерименти, които могат да ви помогнат да разберете въздействието на промените в рекламите и да подобрите ефективността на кампанията. За да улеснят още повече тестването, въвеждат страницата „Експерименти“ в Google Ads, която може да ви помогне да създавате, управлявате и оптимизирате експериментите си на едно място.


Създаване и управление на Експерименти


При настройване на експеримент се посочва колко дълго ще искате да се провежда той и каква част от трафика и бюджета на първоначалната кампания искате да използвате.


Докато експериментът ви е активен, може да наблюдавате ефективността в новата страница “Експерименти”. Ако сте доволни от резултатите, можете да приложите тези промени към първоначалната си кампания с един клик. Например, ако създавате индивидуален експеримент, за да тествате нова стратегия за офериране. След провеждане на експеримента в продължение на няколко седмици, виждате, че този тест е подобрил ефективността на кампанията Ви.


С промените в “Експерименти” можете да изберете да приложите тестваната стратегия за офериране към основната си кампания. Това ще ви помогне да избегнете всякакви проблеми с въвеждането на промените и лесно може да видите очакваното повишаване на резултатите от експеримента.


Синхронизиране


За улеснение при провеждането на експерименти от Google въвеждат нов начин за синхронизиране на експериментите със съответните им кампании. 


Преди за поддържането на актуалните експерименти трябваше ръчно да се копират промените от оригиналните кампании. Това е едновременно трудно и отнема много време — особено ако провеждате няколко експеримента едновременно. 


С новата актуализация експериментите автоматично ще актуализират промените, които правите в първоначалните кампании. Например, да кажем, че добавяте нова ключова дума към кампания, докато правите експеримент върху нея. При активирано синхронизиране тази ключова дума също ще бъде добавена автоматично към експерименталната ви кампания. Имайте предвид, че синхронизирането е включено по подразбиране, когато създавате нов експеримент. 

Google ads
Ако изпитвате затруднения с управлението на кампаниите си в Google, може да се свържете с нас и да ви помогнем. Разгледайте всички маркетинг услуги, които предлагаме ТУК.
С какво да Ви помогнем?

споделете вашата идея и ние ще се свържем с вас

    Открий ни в София!във Варна!в Лондон!

    бул. Черни връх 57, Energy Tower,
    етаж 7, 1407, гр. София

    ул. Прилеп 87, Бизнес център BeeGarden,
    офис 20, 9000, гр. Варна

    Flat 12, Woodland court, 12 Penn hill avenue, Poole, BH14 9LZ