- типография;
- лого;
- символи;
- цветова палитра;
- характерни изображения.
Целта на графичния дизайн е да предаде послание. Колкото по-семпъл е създаденият дизайн, толкова по-разбираем е за потребителите. Работата на графичния дизайнер включва използването на набор от техники, за да привлече погледа на потребителя към желаното от вас място. За да се постигне това, се използват различни цветове, форми, шрифтове и други похвати.
Графичният дизайн има няколко функции и направления, които можем да обобщим в следните категории:
Това е най-често срещаният тип графичен дизайн. Корпоративната идентичност помага за представянето на фирмата пред аудиторията. По този начин брандът става лесно разпознаваем и е по-лесно да се осъщества комуникация с потенциални клиенти.
А какво точно включва корпоративната идентичност? Това са набор от различни елементи, които са специфични за самия бранд:
Тези елементи се използват най-често за печатни материали като визитки, календари, химикали, тефтери и други, които служат за представяне на фирмата пред аудиторията.
Графичният дизайн е тясно свързан с маркетинга и рекламата. Това направление включва визуализацията на рекламни кампании, като основно правило тук е да бъде разбираем за аудиторията, до която ще достигне рекламата.
Добрият маркетинг ангажира аудиторията си въз основа на желанията, нуждите, осведомеността и удовлетвореността на бранда или услугата, която продава. Тъй като визуалното съдържание привлича вниманието, графичният дизайн подпомага рекламодателите за по-успешното популяризиране на марката и осъществяване на рекламните цели.
UI или User Interface представлява начина, по който потребителят си служи с приложение или смарт устройство. Дизайнът на интерфейси има за цел да направи по-лесно и по-удобно преживяване за потребителя.
Потребителският интерфейс включва всички елементи, с които може да се взаимодейства – меню, бутони, текстови полета, слайдери, поле за търсене, икони и др. Важно е UI дизайнът да е балансиран, за да не обърква потребителите. И още по-важно е да се познава аудиторията, за да може да се представи дизайн, с който тя лесно би работила.
Продуктовият дизайн е свързан с това да представи даден продукт в мрежата по най-добрия начин. Този вид дизайн засяга най-често опаковката и етикета. Комбинацията от тези елементи разказва историята на бранда по достъпен за клиентите начин.
Добрият продуктов дизайн е ценен маркетингов инструмент за комуникация с потребителите. Именно благодарение на него клиентите забелязват продукта и са стимулирани да го купят.
Ако имате нужда да създадете индивидуалност и различни графични материали за вашия бранд, не се колебайте да ни пишете ТУК
Ние ще ти помогнем с най-доброто решение за твоя бизнес!
бул. Черни връх 57, Energy Tower,
етаж 7,
1407
+359 2 4475 124
ул. Прилеп 173, Бизнес център BeeGarden,
офис 20, 9000
+359 882 011 010
Flat 12, Woodland court, 12 Penn hill avenue,
Poole, BH14 9LZ
+447738 080638
©2015- 2024 ALL RIGHTS RESERVED.